Kwaliteitsindicatoren: hoe cliënten er wijzer van kunnen worden. Een reactie.

Auteurs

  • R.E. Pel-Littel Vilans
  • M.N. Minkman Erasmus Universiteit Rotterdam / Vilans
  • H.L.G.R. Nies Vilans / Vrije Universiteit

DOI:

https://doi.org/10.1007/s12439-011-0011-8

Trefwoorden:

reactie, kwaliteitsindicatore

Samenvatting

In bovenstaand commentaar “Indicatoren voor kwaliteit van zorg. Wie worden er wijzer van, de patiënten of de managers?”
wordt als casus het Europese PROGRESS-project “Quality management by result-oriented indicators” ingebracht. 1 Vilans,
landelijk kenniscentrum voor langdurende zorg, heeft namens Nederland aan dit project deelgenomen. De auteurs van het
commentaar plaatsen op een aantal punten kanttekeningen bij het project. Op uitnodiging van de redactie geven wij hier
graag een reactie op.

Downloads

Gepubliceerd

2012-06-06

Nummer

Sectie

Commentaar

Citeerhulp

Kwaliteitsindicatoren: hoe cliënten er wijzer van kunnen worden. Een reactie. (2012). Tijdschrift Voor Gerontologie En Geriatrie, 2. https://doi.org/10.1007/s12439-011-0011-8